سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غایت خرد، اعتراف به نادانی است . [امام علی علیه السلام]
یکشنبه 103 اردیبهشت 16: امروز
Image and video hosting by TinyPic

 

از کتاب مقدس زبور حضرت داود

شریران منقطع خواهند شد و اما منتظران خداوند وارث زمین خواهند شد. مزمور37

جاماسب نامه در کتاب زند وهومن میسن

جاماسب از قول استادش زردتشت خبر می دهد:پیش از ظهور سوشیانس پیمان شکنی و دروغ و بی دینی در جهان رواج می یابد و مردم از خدا دوری جسته ظلم وفساد و فرومایگی آشکار می گردد همین ها نیز اوضاع جهان را دگرگون ساخته زمینه را برای ظهور نجات دهنده مساعد میگردند.

وقایعی که مصادف باظهور میشود عبارت است از علامات شگفت انگیزی که در آسمان پدید می آیدو دال بر آمدن شهر ایزد می باشد و فرشتگان از شرق و غرب به فرمان او فرستاده می شود و به همه ی دنیا پیام می فرستداما اشخاص شرور او را انکار می کنند و کاذب می شمارند و نگهبانان پیروزگر آسمان ها و زمین هادر برابر او سر فرود می آورند .

کتاب زند و هومن صفحه35

تورات

عدالت

بلکه مسکینان را به عدالت داوری خواهد کرد به جهت مظلومان زمین براستی حکم خواهد نمود...کمربند کمرش عدالت خواهد بود و کمربند میانش امانت و گرگ با بره سکونت خواهد داشت و پلنگ با بزغاله خواهد خوابید و گوساله و شیر وپرواری با هم و طفل کوچک آن ها را خواهد راند. کتاب اشعیاء بنی باب یازدهم بندهای4-6

انجیل

نشانه های ظهور

و فورا" بعد از مصیبت آن ایام آفتاب تاریک گردد و ماه نور خود را ندهد و ستارگان از آسمان فرو ریزند و افلاک متزلزل گردد وآنگاه عدالت بر انسان در آسمان پدید گردد و آن وقت جمیع طوایف سینه زنی کنند و پسر انسان را ببینند که بر ابرهای آسمان با قوت و جلال عظیم می آید.

انجیل متی باب24 بند 29 و 30.

واما دعاهای ماه رمضان

دعای ایام ماه مبارک رمضان

دعای بعد از هر نماز
 نوشته شده توسط نوروزی در دوشنبه 85/7/10 و ساعت 9:44 صبح | نظرات دیگران()

بالا

بالا